Tuesday, August 12, 2008

Flying mortarboards and jumping robes

Aku mulakan dengan harapan
Membuak-buak memulakan hidup
Aku bebas melangkah
Bebas bersuara
Bebas berfikir
Bebas berhandai


Terlalu bebas
Terlalu terbuka
Benakku lesu
Hatiku beku
Senyumku kaku
Mataku kelabu

Aku melukakan
Aku dilukakan
Aku mengajar
Aku belajar
Aku mengingatkan
Aku diingatkan
Aku melupakan
Aku dilupakan


Aku akhiri dengan harapan
Membuak-buak mengakhiri hidup
Aku bebas melangkah
Bebas bersuara
Bebas berfikir
Bebas berhandai

Selamat tinggal
Mintak maaf
Terima kasih
Untuk aku

Dan lebih penting,
Untuk orang-orang yang
Kau ketemukan padaku
Lagi-lagi yang hadir
Di hari susahku
Benarkan kusimpan mereka
Kehari talkin dibacakan kerana aku


6 comments:

Anonymous

congrats again!

what u wrote here is so meaningful lah. its nice. seriously.

Pourpres~

terima kasih! tapi i kene consider kredibiliti you juga. Hmmmm. :p

A. Aini

credible lah! because yes it is nice. apakah handai, anyway?

and congratulations to u! skip kelas same2, kau grad dulu.

babi.

x's and o's

Pourpres~

sahabat handai :p

Haha thanx! Uhh, no comment bout the skipping classes together bit :))

magenta

I know I'm late but, CONGRATS! :D

Pourpres~

better late than never. THANX! :D

Blogger template 'PurpleRush' by Ourblogtemplates.com 2008