Thursday, August 7, 2008

A little heat and I lose some more sleep, A little sleep and a little more heat


Ada sesiapa pekerja Celcom? Bagitau boss kau, it fucking sucks right now. Ape kes kalau aku call orang berkali-kali, tapi dia langsung tak dapat incoming call? Ape kes dia juga call aku berkali-kali, katanya the phone ringing, tapi aku langsung tak dapat incoming call, not even messages saying there were missed calls? Ape kes aku text Mak #2 aku ajak pergi konvo, dia tak dapat pun message? Ape kes aku message pujuk abang aku yang merajuk, when he called back I didn't even get incoming call? Haaa?! Saja je nak mengalihkan kasih sayang abang aku kat adik aku yang #2 tuh kan? Wah wah, mane boleh! Itu abang aku bukan abang dia!!

Tapi misunderstandings cleared. I will have a free semi-professional photographer, who was under the tutelage of Daniel Zain himself on my convo. Ngehehehe. No wonder when I found Daniel Zain I find the name to be very familiar. Sifu abang aku rupanya. And that bastard, he bought himself a 3.8 GHz iMac with 24 inch screen. Itu memang pengguna iMac/Canon yang rasa dia superior. Smug bastard.

Oh termembebel merepek-repek.

Esok akan pergi menyesatkan diri mencari WHY Tailor di Ampang pula. Kemudian menyesatkan diri di Puchong pula untuk jumpa sugar daddy dia mahu tengok presentation skills beta. Then malam will proceed to Kepong after picking my dad up from KLIA. Wish me luck!





2 comments:

the Constantly Dramatic One

Driving is Ampang is a fucking bitch. I can get stroke and die dirving there.

Fucker.

Pourpres~

Yes, I decided it was a fucking bitch too. Never going back there :p

Blogger template 'PurpleRush' by Ourblogtemplates.com 2008